AÖF Yeni Kayıt Açıköğretim Fakültesi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakülesi ÖSYM AÖF yeni tarihleri her yıl Eylül aylarında başlamaktadır. Açıköğretim kayıt işlemleri yayınlanan başvuru kılavuzundan yararlanarak yapılır.

Her yıl binlerce öğrenci AÖF kayıt tarihleri arasında tercihlerini gerçekleştirmektedir. ÖSYM yeni kayıt işlemlerini kılavuzu bakarak dikkatlice yapmanız gerekmektedir. Açıköğretim kontenjan sınırlaması yaptığı için herkes kayıt olamamaktadır bu yüzden boş kontenjanları beklemeden YGS – LYS puanları göre ilgili AÖF bölümlerinden birini tercih etmelisiniz.

AÖF Yeni Kayıt ve başvuru işlemleri için Üniversitenin yayınladığı tercih kılavuzundan yararlanınız.

Etiketler: , ,

Bir Yanıt to “AÖF Yeni Kayıt Açıköğretim Fakültesi”

  1. zahide Says:

    Açıköğretim fakültesi yeni kayıt nasıl yapılır yardımcı olur musunuz.

Bir Cevap Yazın

